rahaa, rahaaaa

rahaa, rahaaaa
tahtooo, tahtooo

torstai 15. elokuuta 2013

tuomio

Noniin, nyt on virallinen tuomio pankista saatu...
Ja todellakin, minun pitää vielä kehitellä jostain kymppitonin verran säästöjä. Huh huh mikä urakka. Tai siis joo, kyllähän laina irtoaisi heti jos minulla olisi 15 000€:lle takaajat. Jos olen periaatteen pitänyt että kenenkään ystävän tai sukulaisen lainaa en enään koskaan lähde takaamaan, niin en voi olettaa että kukaan lähtisi minun lainaakaan takaamaan. Koskaan kun ei voi tietää mitä tapahtuu. Tietysti aina pitää optimistisesti ajatella tulevaisuutta, että kaikki menee hianosti ja mitään ihmeellistä ja järisyttävää ei koskaan tapahdu. Mutta jos minä otan lainan niin haluan että se on yksin minun ja vain minun vastuulla, eli jos mokaan tai jotain tapahtuu, niin olen vain yksin siitä vastuussa. Kyllähän minä sen etukäteen tiesin että pankin ohjeistukset ovat kiristyneet, mutta pikkasen elättelin toiveita että olisin saanut erityiskohtelua... noh, sitä ei irronnut joten tilanne on nyt sitten tämä. Tietysti kilpailevissa pankeissa pitää käydä.....

Viikonloppuna pitää taas käydä säästöohjelma ja suunnitelma läpi ja funtsia miten homma etenee...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti