rahaa, rahaaaa

rahaa, rahaaaa
tahtooo, tahtooo

perjantai 30. elokuuta 2013

Onnistumisen iloa

Jes jes....
Tein sen! Vihdoin viimein olen onnistunut laatimaan sellaisen ruokalistan ja kauppalistan, ettei minun ole tarvinut tällä viikolla käydä kertaakaan kaupassa. Tottahan se on, että jos kauppaan menee margariinia hakemaan, niin sieltä tarttuu koriin kaikkea muutakin. Voi tätä onnistumisen iloa! Huomennakin täytyy panostaa kauppalistan laadintaan, niin etten ensi viikollakaan käy kaupassa. Uskoisin että tästä viikosta on tullut ainakin kolmen kymmenen euron säästö, kun en ole kauppaan jalallakaan astunut, jes!
Lisäksi eräs tuttuni tuttu oli hakenut eu-avustuksia, siis ruoka-avustuksia paljon viime vuonna. Hänen mieleen ei olleet "nötkötti" ja juustomakaronipussit, joten kassillinen oli toimitettu ystävälleni ja hän sitten antoi sen minulle :) siitä riittää iloa pitkään. Päivämäärääkin riittää vielä reilusti. Menevät vanhaksi vasta ensi vuonna, joten mitään kiirettä ruokien syömiselle ei ole. Minä pidän nötkötistä ja on sitä syöty meillä ennenkin. Juustomakaroniateriasta saa maittavaa, kun sitä vähän tuuna itse. Joukkoon kasviksia ja jauhelihaa, niin varmasti kelpaa lapsille ja minulle. Nyt vaan vilkkuu euron kuvat silmissä, kun ajattelee suunnatonta säästöä mikä tästä seuraa, kivaa :)
Illalla meinaan juoda yhden oluen ja käydä taloussuunnitelman läpi, sitten selviää kuinka elokuussa selvittiin ja rahan tuloo ei voi estää ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti