rahaa, rahaaaa

rahaa, rahaaaa
tahtooo, tahtooo

keskiviikko 18. joulukuuta 2013

pyörittelen vieläkin älyn väläystä

Viime viikolla sain sen älyn väläyksen autolainan poismaksusta. Olen pyöritellyt asiaa edelleen mielessäni. Nyt perus kysymykset ovat enää kumpi on talon hankinnan kannalta merkittävämpää pankissa, se että minulla on autolainaa, vai se että minulla on säästöjä? Tätä olen miettinyt... Koska samanlaisen säästön kerryttäminen mikä minulla nyt on n.6500€ menisi kaksi vuotta, jos laittaisin autolainan lyhennyksen verran säästöön kuukausittain. Ja ajattelin ensi syksynä kiertää pankit uudelleen läpi. Tosin mitään kiirettä sillä tavalla talon hankinnalla ei ole, tahtoisin vain tietysti mahdollisimman nopeasti päästä oman kiinteän omaisuuden syrjään kiinni :) Varainsiirtoveroahan ei tarvitse alle 40v ensiasunnon ostajan maksaa, se on ainut takaraja minulle. Taidan oikeasti olla sen kannalla että maksan sen autolainan pois....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti