rahaa, rahaaaa

rahaa, rahaaaa
tahtooo, tahtooo

tiistai 10. joulukuuta 2013

joululahjoja

Olen nyt kokeillut lasten kanssa riisisuklaan vääntöä. Kotikokki.net sivustolta löysin kivan ohjeen mihin tuli riisimurojen lisäksi vaahtokarkkipalasia. Olipas ne herkullisia! Aikaa suklaiden valmistamiseen ei mennyt paljon mitään, sotku tosin oli hirveä. Eli, ne sukulaiset jotka ovat rikkaita ja joilla on jo kaikkea saavat kipposet itsetehtyä riisisuklaata :) Olen sellaisessa työssä, että ennen joulua monet yhteistyökumppanit tuovat joululahjuksia. Useimmiten kyseessä on jonkinlainen viinipullo. Minä kun en juo ollenkaan, enkä ole sitä kauheasti yhteistyökumppaneille toitottanut, koska olen huomannut että silloin minua pidetään todella outona ja kummallisena. Sukulaiset ja ystävät ketkä harrastavat kyseistä pahetta saavat siitä sitten juotavaa. Ja minä säästän taas pitkän pennin. Mitä ihmettä tekisin pulloilla jotka kertyy kaapin päälle pölyttymään. Joten hyvä pistetään kiertoon :)
Pitäisi kehitellä lisää halppis lahjuksia.... Kutoa tai virkata kun en osaa. Tai siis osaan, kalaverkkoa, mutta sitä kukaan tuskin tarvitsee ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti