rahaa, rahaaaa

rahaa, rahaaaa
tahtooo, tahtooo

keskiviikko 27. marraskuuta 2013

jouluostoksilla

Kävin sitten eilen tuhlaamassa sen etukupongin ja ostelin joululahjoja :) Isommille pojille ostin perinteisen saippua dödö paketin, Cittarissa olikin mukavasti kahta erilaista Adidaksen pakettia 7,90€ kappale. Sitten näin ihania lasipurkkeja ja sain loistavan lahjaidean. Ajattelin tehdä riisisuklaata ja mättää purkit täyteen ja antaa sukulaisille lahjaksi. Riisisuklaa on vielä niin helppo valmistaa, ettei aiheuta stressiä sen kummemmin. Pitää hankkia vaan pieniä nättejä paperivuokia. Nuorimmainen on taas innostunut piirtämisestä, hänelle hankin piirustuslehtiön ja paketin värikyniä. Aikaisemmin olen heille hankkinut jo housuja ja hupparin ja tietty ne kalsarit, sekä sukat. Joulukuun tilistä hankin sitten joulusuklaat yms. mitkä tuotteet ovat parhaimmassa tarjouksessa juuri ennen joulua.

Sitten haksahdin ihan täysin kaupassa. Olen jo suorittanut jonkinmoista itseruoskintaakin aiheesta. Olenkin kertonut aikaisemmin että minulla on kapseli keitin ja se on ainut turhuuslaitteeni mistä en halua luopua, vaikka kahvittelu tuleekin kalliimmaksi kuin normaalin suodatinkahvin juonti. Noh, laitteen valmistaja on tehnyt joulukalenterin. JOULUKALENTERIN! Se oli vain pakko saada. Mulla on joulukalenteri ollut joskus 15 vuotta sitten. Ja nyt sitten hankin itselleni sellaisen. Kalliskin se oli kun mikä, mutta se oli vain pakko saada. Kävin pitkän sisäisen taistelun kaupassa itseni kanssa kun hypistelin kalenteria hyllyjen välissä. Kalenteri maksoi 15€. Törkeen kallis! Ja minä vain ostin sen.... Siinä on joka päivälle eri kapseli kaakaota, teetä tai kahvia ja glögiäkin siellä on. Ja vaikka ruoskin kokoajan itseäni siitä, silti tunnen salaista mielihyvää siitä et mulla on oma joulukalenteri, hassua.....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti